i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

domo??apekah.........


domo??menatang ape tuh...hahahhaa..
actualy aku pown tak tahu menatang apekah itu...
kenapa dan kenapa domo amat disukai dan dicintai oleh kebanyakan remaja di seluruh dunia???
itu yang kita tak tahu..hahahhaha...
ternyata walaupown domo tu tak tahu binatang ape...
tapi still menjadi pujaan remaja mase kini...
dah la takde tengkuk binatang tu...
gigi plak tajam-tajam...berbulu plak tu..hahahahha...
aku tngk mcm menakutkan jer...
tapi setelah diselidik dan ditanya...
ramai yang ckp binatang xde tengkuk tu cute...
what?? cute??hahahhaa...cute lagi aku..hahahha..
knp la aku x menjadi kegilaan para wanita macam ko wahai domo...
sedang kan ko lg huduh lagi aku...hahahah...
sape-sape yang pencinta domo nie...
aku ade serta kan..beberapa keping gambar binatang yang xde tengkuk tu...
hahahhaha...and..kepada peminat domo...
jangan marah aku coz aku kutuk mahkluk aneh tu....
chill eaa.....hahahhahhaha..



oh!!domo.....

domo berbulu pink..hahahhaha

ade ke orang nk pakai macam nie pegi jln2??aduhai domo...


 handphone pown da jadi menatang nie..ish3...



baju domo



topi domo



air pown da jd domo...ish3...



slurpee domo....

  
OMG!!!!!tidak...xkan spongebob pown da jadi domo...isk3...


9:21 pm
5/25/2011

jom like entry kat atas

1 comment:

  1. aq pon x paham amende yg best sgt natang x brtengkok nieh...cis,aq pon remaje gak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari