i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

kenapa ultraman boleh tahan 3 minit jer......




korang mesti tengok kan cerita ultraman...dari dulu sampai sekarang...
lau nak di kira...dah berpuluh-puluh ultraman yang muncul....dari datuk ultraman sampai ke cicit ultraman..
tapi kalau korang tengok kan..ultraman mesti boley bertahan dalam masa 3 minit jer kat bumi nie...
pastu dia punya mentol kat dada tu mesti berkelip-kelip macam lampu raya...
tiba-tiba aku terfikir....kenapa ultraman boleh tahan 3 minit jer...
nak cakap ultraman makhluk asing...tengok yang bertukar tu semua manusia....
setelah aku kaji dan selidik sendiri menggunakan teori aku sendiri..aku temui jawapan...
kalau korang nak tahu kenapa ultraman boleh bertahan 3 minit jer kat bumi nie...
sila baca entry kat bawah.........

sebab 1:
setelah aku kaji faktor-faktor dan ciri-ciri ultrman...baru aku sedar...
yang badan ultrman tu dah la kedabak besarnya..pastu pakai baju ketat pulak tu..
patot la ultraman tu tak boleh hidup lame-lame kat bumi nie...baju die kecik sangat..
sampai tak boleh nak bernafas....hahhahahhaha..

sebab 2:
korang tengok topeng yang ultraman pakai tu...takde lubang udara langsung...hahahahah..
sampai telinga,mulut ngan hidung die pown takde lubang..macam mane die nak bernafas...
huh'..kesian la sape yang jadi ultraman tu...da la kena berkorban lawan raksasa..
pastu kena berkorban tahan nafas pulak tu..patot la takdan sat lampu kat dada ultraman tu berkelip-kelip..
hahahhaha...kesian...

sebab 3:
hahahaha...kalau korang nak tahu ultraman sebenarnya dah tak tahan malu...yela...mana tak nya...
dah la berlawan pakai baju kecik...pastu ramai orang tengok die...malu die...
so...nak lari dari keadaan yang malu tu...die buat trick nak mati...
coz lepas lampu die berkelip-kelip tu...dia mesti menang kan...betoi tak cakap aku..
ahahahhahaha....

sebab 4:
selepas kajian aku...baru aku tau..ultraman saje jer set mase lampu kat dada die lepas 3 minit berkelip...
coz die taknak rosakan banyak lagi banggunan yang berdekatan dengan die...yela..badan la besar..
bila jatuh..terangkat semua banggunan..hahahaha...pastu da abes berlawan...dia blah camtu jer..
tanak bertanggungjawab......kesian la kt majlis daerah sane nak bersih kan kawasan yang musnah..
hahahhaa...tak patot.....

sebab 5:
sebab kelima pulak..ultraman kan pahlawan cahaya...kalau die lawan sampai malam...
cam mana dia nak serap cahaya...kesian dia...hhahaha...so...tak nak melengahkan perlawanan..
die lawan la kejap jer....sebab tu..bila lepas 3 minit jer..lampu raya dia tu berkelip...hahaha
bagus betol ultrman tu...pandai berlawan..dan pandai atur strategi...hahhaha

amacam....betul tak ape yang aku cerita tu...
hahahah..tu jela jawapan yang aku dapat mase penyelidikan aku tu....
kalau salah..maaf kan aku..hahhaha..tu penyelidikan aku..so aku berhak bersuara...
kalau korang suke entry aku kat atas tu..like la taw...
chill meyh...




10:58 pm
5/30/2011
jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari