i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

koleksi petikan lawak...



dalam dunia nie semua orang mempunyai masalah....
aku pown ade masalah aku sendri.......
okey...so kali nie aku post kan kat korang entri lawak-lawak...
lawak nie tahap maharaja lawak punyer...hahahaha..
biar korang release tension korang tu...
lupekan sekejap masalah-masalah korang tu....
dan layan blog aku ea...

 lawak 1:
"Kenapa lelaki perlu beristeri tiga... ."
Jawapannya kerana :
kerana kalau kawin satu isONE
kalau kawin dua isTWO
kalau kawin tiga barulah isTERI... ..

lawak 2:
SENYUM pada orang tua tanda sayang.
SENYUM pada kanak-kanak tanda kasih.
SENYUM pada kekasih tanda cinta.
SENYUM depan telefon tanda gila,
masih SENYUM lagi... memang sah GILA!

lawak 3:
" Manusia jatuh CinTa??Tak heran... "
Kuda makan RuMpuT?? Tak aneh...
MONYET pandai picit TETIKUS?? HEBAT!!!! ( MOUSE )
MASIH PICIT??
LUAR BIASA!!!!

lawak 4:
 "Cinta..ibarat kentut... "
makin dipendam makin gelisah...
bila di lepaskan ... ... .
ahhhhhhh lega rasanya... ... .

 lawak 5:
Aku terpaku dek renungan matamu,
hatiku tertanya-tanya, BENARKAH ini?
nafas ku tertahan, kau tunduk SEGAN..
lalu ku bertanya, "kau..kentutkan? "

lawak 6:
"... bila hidupmu dlm kegelapan, "
maka berdoalah; dan
apabila selesai berdoa, jika
kegelapan masih mengelilingimu
maka bayarlah bil elektrik mu...

hahahha....ok la...aku stop sampai sinie jer...
harap korang terhibur dengan entry aku kali nie...
jangan sedih-sedih ok....hidup nie mesti kena happy...
so...chill meyh....



9:36 pm
5/28/2011

jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari