i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

pelik bila orang buat benda nie...tapi lagi pelik bila...........

 
hutm...mmg orang akan kate kita budak pelik bila kta buat somethng yg orang lain x buat...tapi ade benda yang lagi pelik bila ada someone yang buat luar dari kebiasaan yang kita buat...nak tau..jom bce kt bwh nie...

MEMANG PELIK BILA 
Orang buang sampah merata-rata, xde rase bersalah kat pengutip sampah
TAPI LAGI PELIK BILA
 Orang buang anak merata-rata, tak rse kesian kt rumah anak yatim kne kutip anak diorang
 

MEMANG PELIK BILA
Pompuan belajar taekwando, hebat mengalahkan laki

TAPI LAGI PELIK BILA
Teknik laki mekap mengalahkan pompuan, pegi pekan mesti pakai mekap blushing2

MEMANG PELIK BILA
tngk perempuan keras mcm laki
TAPI LAGI PELIK BILA
Laki tu pondan siap pakai baju dalam lagi 
 

MEMANG PELIK BILA
Parent sibuk keje sampai anak tak terjage dan terbiar
TAPI LAGI PELIK BILA
parent tak keja..tapi anak still nth ape-ape..prangai cam longkang


MEMANG PELIK BILA
Orang cakap style sekarang free hair

TAPI LAGI PELIK BILA
Ada org pakai tudung tapi jambul tersembul mengalahkan ayam katik 
 

MEMANG PELIK BILA
Ada orang cakap hisap rokok untuk lepas kan stress
  
TAPI LAGI PELIK BILA  
Ada orang cakap hisap rokok itu normal


MEMANG PELIK BILA
Cikgu marah anak murid xde sebab munasabah

TAPI LAGI PELIK BILA 
Parent budak tu marah cikgu tu balik sampai cikgu tu kena buang sekolah


okeyh...tu jer la untuk post kali nie...hahahha...pelik or tak...itu x penting...
yang penting kita chill ea....


11:35pm
5/24/2011 
 


jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari