i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

robot kotak.....



mesti korang tertanye-tanye kan...
ape la tajuk aku tu....hahahhaha
ok2...1st aku nk tanye korang...
korang penah tngk x citer power rangers...yang ade kaler merah biru kuning pink hitam hijau tu...
yg orang jahat jd besar bile kalah..pastu diowg pnggil robot diorg...
mesti pnh nye kan....tu kan cter faberet setiap kanak-kanak...hahaah
sebenarnye...aku x puas hati ngn citer tu...
yela...cube korang pikir...robot-robot power rangers tu sumer nyer besar-besar gedabak..
mcm kotak peti ais...tp boleh menang dengan org jht yang fleksibel...
patot nyer org jahat la menang coz robot-robot tu sumer berat...
nak jalan pown susah nie nk berlawan...pastu bnyk barang plak die bwk...
kepale singa..kepale rimau...sume nk angkut letak kt badan...
hahahahahha....ape la yang hebat sngt robot kotak tu...
dari zaman dolu-dolu sampai sekarang...
robot-robot dalam cter power rangers tu...samer jer...
sumer pakai kotak peti ais ngn tv...hahahha...xde pembaharuan...
mlh aku tngk..robot die makin besar gedabak....
tlg la...sape yang reka cerita tu buat pembaharuan....
buat la robot yg lebih fleksibel dan nmpk lebih ringan....
udah-udah ler menipu bdk-bdk...hahahhaha...
pape pown citer tu ttp hot dikalangan bdk-bdk...
dan aku tidak menafikan..coz aku pown pnh meminati cte tu...
pada suatu masa dahulu..
kat bwh nie aku ade letak beberape robot kotak yg aku maksud kan tu...
korang tngk dan pikir-pikirkan la ape yang aku ckp tu betol or x...
hahahahaha...chillll.............

tangan pown xde cmne nk lwn...hak3..


nie pown sme...sumer kepale binatang nk angkut...hahahha

nak gengam penumbok pown x bley..nie nk lwn..hua3...

yang nie plak..keta bas ikan lori sume nk angkut letak kat bdn..hak3..

tangan pendek ade hati nk lwn..lallalalala

pergh...x berat ke tu..ikan nk bwk..roda whillchar usop pown nk bwk..hahahha

yang nie plak da mcm peti ais...hahahhaa..

8:46 pm
5/24/2011

jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari