i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

untukmu ibu....



hari nie befday orang yang aku paling sayang kat dunia nie....
tanpa ibu aku rase...aku nie tak wujud kowt....
ibu yang menjaga aku dari kecik...ibu yang menyusukan aku....
dari tapak kaki aku besar 2 jari...sampai la tapak kaki aku saiz 9 sekarang nie...
ibu tak penat menjaga aku yang nakal nie...
walaupown setiap pagi die bagi ceramah kat aku...
tapi aku tahu ibu sayang aku sangat-sangat...
kata orang...marah tu tanda nya sayang...
aku sekarang pown kalau tak dengar taklimat ibu pagi-pagi rase macam tak complete life aku sehari...
da jadi macam hobi aku..dengar ibu aku berleter...
walaupun kadang-kadang terase...aku tahu ibu tak bermakna nak cakap macam tu...
aku sayang ibu sangat-sangat...sempena befday ibu kali nie...
aku wish:

1.panjang umur....
2.dimurah kan rezeki..
3.cepat dapat menantu..(huhuhuhu)
4.bahagia disamping keluarga yang tercinta....

ibu ratu hatiku....

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Bila ku berduka
Engkau hiburkan selalu

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Tempat menyatakan kasih
Wahai ibu

Betapa tidak hanya engkaulah
Yang menyniari hidupku
Sepanjang masa engkau berkorban
Tidak putusnya bagai air lalu

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Tempatku menyerahkan kasih
Wahai ibu


hahahaha...cube korang nyanyi lagu nie dengan penuh perasaan....
bak kata kat ogy dalam AF...cube korang fell lagu nie...
mesti korang akan mengalir kan air mata...
sayangi la ibu anda sementara dieorang masih ada...
ape kate..lepas korang bace blog aku nie..korang pegi kiss ibu korang...
cakap korang sayang die...yang selalu buat...mesti ibu korang... balas ciuman tu..
yang jarang buat tu..mesti ibu korang cakap korang da buang tabiat...
hahahha..pape pown chill ea.....




2:31 am
5/29/2011
jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari