i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

1001 kisah sebelum...semasa...dan selepas bercinta....bhg.2



hahahha..disebab kan ramai yang like entry aku yang lepas...
aku dengan berbesar hati...menyambung entry tersebut....
dengan menggunakan idea yang ade nie...aku harap korang seronok baca blog aku...
niat aku nak bagi korang happy...coz aku tengok sekarang nie...
ramai yang ade masalah...masalah cinta la...life la...hahahha...
so..enjoy ok...
1001 kisah sebelum...semasa...dan selepas bercinta bahagian 2...


kisah 1:
sebelum bercinta....doakan saya dapat jawab exam ek...
semasa bercinta...abang doakan ayang dapat dekan...
selepas putus...aku doakan ko repeat paper tu...haha!!!



kisah 2:
sebelum bercinta...hello awak..
semasa bercinta...hai abang..rindu la...
selepas putus...ko nak ape lg!!!



kisah 3:
sebelum bercinta...tersedak ke??...nah minum air...
semasa bercinta...tersedak ke??...meh ayang tepuk belakang abang...
selepas putus...tersedak ke??...padan muka ko!!



kisah 4:
sebelum bercinta...awak add la saya kat fb...
semasa bercinta...ayang nak username & password abang boleh??
selepas putus...mana profile ko...meh aku nak block ko..hahahah
...



kisah 5:
sebelum bercinta...saye suke awk sangat-sangat..!!
semasa bercinta...ayang sayang abang ketat-ketat..!!
selepas putus....sayang??ko sape??hahahahha...



kisah 6:
sebelum bercinta...awak suka like post saya ek..
semasa bercinta...abang nie...like gambar ayang je tau...komen la ckt...
selepas putus...woi!!pahal like je keje ko!!buat penuh notification aku jer...huh'...



kisah 7:
sebelum bercinta...awak memang suka balas msg pendek-pendek ek...
semasa bercinta...ayang marah ke...pendek je balas msg...
selepas putus...baik ko hantar msg kosong je...senang aku xpayah nak baca!!



kisah 8:
sebelum bercinta....pandai ek awak cakap bahasa korea...
semasa bercinta...abang ajar la ayang bahasa korea...
selepas putus...asyik word tu je ko sebut...tu je ke ko reti...



kisah 9:
sebelum bercinta...eh..terserempak lagi kita...
semasa bercinta...eh..ayang buat ape kat sini...
selepas bercinta...eh...semak ar...asyik-asyik muka ko..takde muka laen ke..



kisah 10:
sebelum bercinta...merdunya suara awak...
semasa bercinta...sedapnya suara ayang ni...takleh tido abang...
selepas bercinta...bising ar!!suara macam katak...tampo kang!!



hahahaha...betol tak ape yang aku tulis kat atas tu...
ade kena ngan korang tak??
kalau ade aku mintak maaf....entry dekat atas tu just untuk hiburan...
tiada kena mengena dengan korang ok...hope korang suka entry aku tu...
kalau suka...korang like la tau...hahaha...ape-ape pown...
macam selalu aku cakap...chill ea....






1:15 am
6/10/2011
jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari