i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

angry birds...



hahahahha...korang mesti pernah dengar kan games angry birds...
ala..game yang baling-baling burung tu..bagi mati tut...hahaha...
aku dengar kebelakangan nie...games tu top....
and nak dijadikan cerite...tadi member aku offer nak bagi aku game tu...
so...dengan perasaan yang teruje aku maen game nie...
tapi setengah jam kemudian perasaan teruje aku bertukar jadi bosan..
hahaha..ape la yang best sangat dengan game burung tu..
dah la susah....bosan pulak tu...buat benda yang sama berulang kali...
pastu level die banyak...huh'..nak habis kan level 1 pown berjanggut..hak3..
mampuih aku...lame gile...kalau korang maen sehari...belum tentu level 1 nk habis..
hahahha....maybe sebab icon-icon games tu yg kiut tu yang buat games tu top kowt...
tapi aku tengok tak kiut pown..kiut lagi aku..hik3..
tapi yang cool nya tentang game tu...setiap burung ade kelebihan masing-masing...
korang try la maen game tu...bagi aku game tu bosan sikit....
tapi tak tahu la korang macam mana kan...lain orang lain pandangan nya...
ok la....aku nak cari mood balik habis kan game angry birds tu....hahahaha...
pape pown chill ea....hahahahaha....
kat bawah nie aku ade sedia kan beberapa gambar dalam game angry birds tu...

antara icon burung yang ade dalam game tu..

level 1

nie time nak tembak gune burung tu..

antara level yang ada dalam game tu..

burung kuning nie bile click dua kali die jadi laju..



10:57 pm
6/14/2011





jom like entry kat atas

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari