i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

blogger perak is awesome



hahahaha...pergh...semalam letih giler....
seharian hangout dengan blogger perak....
walaupown letih tapi kami having fun together.....
okeyh...mula-mula rancang nak lepak kt ulu chepor...
tapi disebab kan kami nie sume nye tunggu matahari terpacak baru bangun so....
plan nak g ulu chepor tu dibatal kan...
kami tros berkumpul kat jj...aku sampai jj pkol 12.30...
aku sampai-sampai sorang member aku da ader....name die ajim...
tak tau la die sampai dekat jj tu pukol bpe...hahaha..
coz awal giler die sampai...lepas tu aku tunggu geng-geng blogger yang lain sampai...
pergh...punye la lame...hahahaha...dah la orang ramai...naek pening kepale aku...
hahahaha....lepas tu kami berkumpul kat tempat wayang..meramai kan lagi manusia kat situ...
hahahahha....bincang punye la lame nak tengok cerita ape...
bincang punya bincang...last-last tiket sold out.....hahahahaa
huh'..malang giler nasib kami....hahahaha....dengan hati yang duka dan lara..
kami tros pergi lepak kat foodcourt....pergi melantak...sebab perut aku da bunyi lagu dangdut da...
hahahahah....lepas sumer perut blogger perak terisi dengan makanan...
kami tros pergi main bowling...pergh...tanpa disangka-sangka...
aku menang..hahahaha....hebat betol aku nie...hahahaha.....
lepas kami pergi main bowling....cik syilla hura...ajak kami melalak...
2 jam kami melalak lam kotak tu...hahahhaah...
aku pown ape lagi....test bakat yang terpendam la...
suare aku takde la best sangat...tapi kalau masuk AF tu kire juare la jugak...hahah
best giler....layan jer....lepas tangan badan ngan tekak letih...
kami lepak dekat padang polo pulak....pergi cuci mata sambil perkena laksa tawar...
aku tak makan pown...aku dengar dieorang la cakap...
hahahahaha..lepas dah puas cuci mata kat sana..
and perut kenyang...aku pown balik.....
yela...hari pown dah nak gelap...mau nyer jumpe volkswagen kuning dalam terowong mampus aku...hahahha
letih tu jangan cakap la.....naik sengal tulang belakang aku....hahahah...
tapi memang best giler....sape-sape blogger perak yang tak pegi tu memang rugi...
and credit to copie....achik...ajim....syilla hura...and 3 lagi perempuan tu...
aku tak tahu ape name nye....hahaha...anda semua memang awesome.....
hahahahahah....okey ar....
ape-ape pown...chill ea......




10:33 am
6/13/2011



jom like entry kat atas

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari