i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

" Contest Saya Suka Berimaginasi "





okay...jom masuk ke dalam imaginasi saya...hahahaha...
kalau la saya boleh jadi superhero yang boleh menyelamat kan dunia....
saya nak ada kuasa macam power rangers...
sebab power rangers nie dia ade macam-macam gadjet yang cool....
hahaha....and power rangers nie..bila dia lawan dengan orang jahat mesti dia menang...
kan kuat macam tu...satu lagi...saya nak jadi power rangers sebab...
setiap ahli dalam power rangers tu...akan dapat satu kenderaan....
pergh...itu yang cool tahap freezer peti sejuk tu....
hahahha...pastu power rangers nie jugak ade robot-robot yang kuat....
walaupown robot dia macam kotak....hahahaha...tapi still...boleh menang....
pastu power rangers nie..ade banyak jenis....lau kumpul semua...
mau penuh satu dewan...hahahah...
ok la....tu jela sedikit sebanyak tentang imaginasi saya...
hahaha..amcam imaginasi saya...cool kan...hahahahah...
kat bawah nie saya ada serta kan gambar berukuran poskad saya bersama 
member-member power rangers saya...hahahahha...


amacam??cool tak...hahahaha...
okeyh..sampai disini jela....
saya chow dulu....hope saya menang contest saya suka berimaginasi....
and thanks kepada fiq'ra pancake...
contest anda memang menarik...dah la cute buat contest yang cute pulak.....hahahha...*ayat bodek*
ape-ape pown..chill ea....



10:40 am
6/22/2011



jom like entry kat atas

6 comments:

  1. hahaha..menarik imaginasi awak! hihi

    Latest Entry: Doodle buat mereka part 2

    ReplyDelete
  2. yang pink tu comeeeeeeeeeeeeeel.
    nak ngorat. har har

    ReplyDelete
  3. haha..menarik.. gambar tu yg best..nway, tq join n gud luck :)

    ReplyDelete
  4. cik domo: hahaha..toink3...
    nur aqilah: hahaha...ok2..t sy gtaw...
    fiq'ra: hahaha..most welcome

    ReplyDelete
  5. follow kamu..

    http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. boleh hantar sekali lagi tak alamat rumah awk?
    sbb ada masalah sikit..tq..
    hntar kat sini, masturah_3103@yahoo.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari