i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

edited by.....



hello sumer....ok...kali nie aku nak share ngan korang beberape keping gambar poster yang telah di edit...
hahhaha...bukan ape...bila dah takde keje nak buat....
mula lah timbul idea-idea yang lawak tahap tenuk afrika....
hahahha....aku harap korang menghayati gambar-gambar yang telah di edit khas oleh member-member aku...
ahahhahaha....jangan banyak cakap...jom layan...


nur kasih the movie

kl drift

adnan sempit


hantu kak limah balik rumah

kuale gengster

i'm not single

faster

merong mahawangsa


hahahahaha...amacam..best tak gambar kat atas tu.....
aku harap gambar-gambar kat atas tu menyentuh perasaan korang...
hahahha..biar gelak tak henti-henti....
dan gambar-gambar kat atas tu hanyalah gurauan...kalau korang suke...
like la entry tu..ok...aku chow dulu....chill meyh...





10:43 am
6/21/2011









jom like entry kat atas

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari