i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

hackers menyerang bloggers...




hurm...skunk nie tengah hot cerita pasal hackers nie...
ntah betul ntah tak...tapi yang pasti nya...
beberapa blog di malaysia telah die hack oleh hackers yang bernama ANONYMOUS..
ahahahaha....kenapa dia hack blogger-blogger yang kecik macam tu ek??
aku pown tak paham...tapi yang aku tahu...
geng-geng hackers nie menyerang blog tertentu jer...
blog yang menggunakan email password yang sama dan akaun blog juga menggunakan password yang sama dalam akaun email yahoo/gmail dan lain-lain..hahahahah..
maybe selepas nie blog korang plak...tak pown blog aku..sape tahu kan...
huh'....bahaye betul geng hackers nie....skunk nie dieorang tengah berlegar-legar di ruang internet..
so...beware....hahaha...amacam??takut tak??hak3...
aku tengok blog-blog yang kena hack tu.....pergh.....
sangat menggerunkan....tapi aku rase isu hackers nie isu yang menarik...
dan aku rase dieorang sangat awesome...hahahah.....
yela...boleh masuk dekat mane-mane web sesuka hati...
time aku blog walking...aku jumpe perbualan anonymous dengan bloggers....
blogger tu tanye kenapa dieorang serang bloggers...
and hackers yang bernama ANONYMOUS tu cakap...

 "why? because your password easy to trace..did you change it yet? If you don't mind, I'll write it here.

Facebook-same password.
google email -same password.
blogger -same password"

jeng jeng jeng..rajin pulak anonymous nie komen-komen ngan blogger kan..hahahaha
okeh kat bawah nie aku ade sertakan link blog-blog yang kena hack dengan ANONYMOUS tu...
kalo korang nak tengok web tu....just click jer ok....


tapi betul ke semua nie??or just khabar angin jer...
ahahahha...kalau betul tu mintak-mintak la dijauhkan...
kalau khabar angin..lu kena beb....hahahaha...
ok la....ape-ape pown kita kena chill ea...
jangan biar kan hidup anda..diselubungi hackers...hahahaha..



10:34 am
6/16/2011




jom like entry kat atas

8 comments:

  1. yup...hahhaha...beware meyh...

    ReplyDelete
  2. tp gne same password kan senang , senang nk igt .

    ReplyDelete
  3. tu la psal..ngade btoi geng2 hack nie..wat susah org jer...hahahha

    ReplyDelete
  4. mmg betul la..bkn khabar angin taw..mmg pengalaman yg agak seram smlm..xtaw la hackers ni sape, mcm peramah pun ada gak skit..x paam tol aku..memula dgr nama hackers dh gerun semacam tp ms bwk berunding tu oke je, xdelah seram pulak..nak kata main2 entry hack dia cam serius..rs cam mimpi pun ade kene hack smlm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari