i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

kalau la aku seth nora elena...




hahahah....patot la sekarang ramai gadis-gadis suka tengok cerita nora elena..
rupe-rupenye ade hero pujaan gadis-gadis dalam tu...
hahahha...watak seth dalam filem tu memang hidup ler...
sampai semua gadis sekarang..berangan-rangan nak ade husband or pakwe cam seth tu..
dah la kaye cam aku...hensem cam aku pulak...
tambah pulak....bergaye macam aku...hahahhahaha...
so senang citer...korang tak payah la cari seth...cari jer aku...
cume seth tu....lebih sikit dari aku jer..aku lebih banyak...hahhaha...
tapi ade lagi ker orang macam si seth tu..
aku ase aku yang terakhir kowt...hahhahaa....
pape pown cerite tu tak sampai episod akhir lagi...
so...mane tahu nanti episod last-last seth tu jadi jahat....
hahaha...amacam???ade lagi ker nak husband macam seth tu...hak3
pape pown..kiter chill k...lallalalala


seth @ aku , nora elena , eid hahahha

antara babak romantis dalam cerita nora elena

drama yang korang tengok tu ambek dari novel nie la...





12:23 am
6/4/2011

jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari