i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

kenapa perempuan takut gemuk...



hahahaha....kenapa aku tiba-tiba jer nak tulis entry pasal nie...
kalau korang nak tahu....perempuan sangat sensitif kalau ditanya pasal berat badan...
huh'...sampai aku pown tak faham..berat badan ape la sangat...
cube korang tengok gambar ikan tu...cute pe die buat muke gemok..hahahhaha
aku tengok orang lelaki takde la sangat nak kisahkan pasal berat badan dieorang...
hahahha..takde pown nak berahsia sakan macam rahsia negara jer...
orang perempuan kalau berat badan naik sikit pown dah gelabah...
hadui...bale-bale...kalau korang nak tahu kenapa orang perempuan takot gemuk...
tngk gambar-gambar kat bawah....



1.susah nak pilih pakaian....huh'...


2.takot orang tak tahu nak bezakan pinggang dengan pinggul...
coz dua-dua same besar jer...


3.takut tak dapat pasangan hidup...


4.takut orang kutuk cara pemakaiaan,..yela..
badan besar..pakai baju kecik...da macam..sarung nangke jer...



kepada wanita kat luar sana jangan la tersinggung...coz semua masalah ade penyelesaian die....tak kisah la..kita gemuk or kurus...orang kurus pown ade masalah...entry nie aku just bagi pendapat jer....tiada kena mengena antara yang masih hidup ataupown yang telah meninggal dunia...soo...
chill k....tamao sedih-sedih...hahahahahah..



11:44pm
6/2/2011



jom like entry kat atas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari