i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

ptptn diberhentikan....wtf...



hahahha...amacam..gempak tak...
gile...ptptn diberhentikan...wtf...hahahahaha...
mati ar macam nie...hehehe..sebenarnye saje je nak buat gelabah...
ptptn just diberhentikan kepada student yang dapat PURATA NILAI GRED KUMULATIF (PNGK) 2.00 kebawah...
sekarang nie...seramai 152 000 orang pelajar akan deberhentikan pinjaman ptptn die..
hahahaha..hambek kau...tapi korang jangan risau...
kepada sesiapa yang ptptn dia dibehentikan tu..
kalau korang dapat PNGK korang 2.00 ke atas untuk exam berikut nya..
ptptn korang itu akan disambung semula...hahahahaha...
macam-macam...tapi takpe...kerajaan buat nie sebab nak korang belajar bersungguh-sungguh...
bagi pointer up...hahahhaa...so..korang kene la belajar bersungguh-sungguh..
jangan banyak main...macam aku...hahahaha....
nie la entry paling pendek yang penah aku buat....dah tak larat nak merepek....hahahaha..
ok ar...pape pown..chill ea....





12:21 am
6/25/2011
jom like entry kat atas

5 comments:

  1. chill ! :) inat tok sume owg td . lau tak mampoih mne na cri dwet . haha .

    ReplyDelete
  2. hahaha..xde la..lau tok sume org....mampuih la...hhahahaha..

    ReplyDelete
  3. kena belajar sampai gila lepas ni...haahaha...

    ReplyDelete
  4. hahahah..law jd gila langsung ptptn x dapat..hahahha

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah pointer atas pada tu... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari