i'm back

the journey has begin.........

kAWAn - kAWan

tutup la aurat weh....



hahaha...pertama sekali...aku nak mintak maaf kepada kaum wanita...
bukan sebab ape...sebab entry aku kali nie...
ade berkaitan dengan dieorang...
hahahaha...okay..berbalik pada tajuk aku tu...
semalam aku hangout main bowling dengan member-member aku...
masa tengah syok main...tiba-tiba fokus aku terganggu...
ade seorang awek duduk kat lane sebelah aku...
baju die...perghh...ketat meyh...siap nampak baju dalam lagi...
hahahhaha...aku yang baru nak meninggkat jatuhan pin...trus hilang fokus...
fikiran aku tergangu...hati berdegup kencang..hahaha..
aku yang baru nak menang..terus kalah...huh...
aweks tu memang menggangu kosentrasi aku...
kalau korang nak tahu macam mana lebeh kurang gambar yang kat bawah nie la...


adeh...tolong la...nak muntah aku tengok....bukan aku nak kutuk awek-awek gemuk....
tapi tolong la...badan dah la ade lebihan otot...tutup la aurat tu....
kalau badan macam model takpe la jgk...semangat la sikit aku nak main bowling...
nie adess...melemah kan semangat aku jer....hahahahahah....
aku bukan nak cerita pasal awek tu aku kalah main bowling..
tapi aku nak cerita...tutup la aurat tu...tak malu ke orang tengok...
haish...kalau aku malu weh....hahahaha....
ok la..sampai sinie jela entry aku kali...
and sory again kepada sesiapa yang terase..
chill meyh...



12:26
6/9/2011
jom like entry kat atas

1 comment:

  1. sian org laki ni actually,,perempuan wat korg hilang konsterasi huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogdotdotdot copyright by @ezzie azahari